Тези М-Ш

  1. Мартинов М.П.,  Барліт А.Ю., Запорізький національний університет  (Україна, м. Запоріжжя). Безпека освітнього середовища як необхідна умова реалізації права на освіту. 
  2. Мартинов М.П.,  Барліт А.Ю., Запорізький національний університет  (Україна, м. Запоріжжя). Конституційне право громадянина України на освіту. 
  3. Мазакова О.А., Запорізький колегіум «Елінт» (Україна, м. Запоріжжя).  Запорізький колегіум «Елінт» - інноваційний навчально-виховний простір для формування свідомого громадянина-патріота.
  4. Меліхова О.Ю., Барліт А.Ю., Запорізький національний університет  (Україна, м. Запоріжжя). Актуальність вивчення навчальної дисципліни «Адміністративне право України» в ВНЗ.
  5. Могілевська В. М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Предметно-розвивальне середовище позашкільного закладу як осередок громадянсько-патріотичного виховання дітей.
  6. Мудрик І.М., Тарасівська ЗОШ (Україна, Запорізька область).  Національно-патріотичне виховання школярів: з досвіду роботи Тарасівської школи.
  7. Мяло П.І., Управління міжнаціональних відносин та релігій Департаменту культури, туризму, національностей та релігій Запорізької облдержадміністрації. Мальований М.М.  Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Держава. Церква. Патріотизм.
  8. Назаренко Г.А., Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників (Україна, м. Черкаси). Формування готовності до взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування у ході дослідно-експериментальної роботи з виховання культури демократизму особистості старшокласника. 
  9. Нечипоренко В.В.,  Хортицький національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр (Україна, м. Запоріжжя). Неперервне громадянсько-патріотичне виховання дітей та молоді в умовах навчально-реабілітаційного центру.
  10. Орлова О.Г., Центр дитячої та юнацької творчості ім. В. Гнаровської (Україна, Запорізька область, м. Вільнянськ). Система громадянсько-патріотичного виховання у позашкільному закладі.
  11. Осіна О. М., Станція юних техніків Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Цінності, звичаї та традиції українського народу як основа громадянського виховання в гуртках і студіях прикладної творчості.
  12. Палійчук О.В., Національний заповідник «Хортиця», ДНЗ №55. (Україна, м. Запоріжжя). Патріотичне виховання засобами музейної педагогіки на гурткових заняттях в дошкільному закладі.
  13. Паскевич Г.В. ЗБЛ «Перспектива» (Україна, м. Запоріжжя). Досвід громадянського та патріотичного виховання учнів ЗБЛ «Перспектива».
  14. Петренко Л.А.,  Урожайнівська ЗОШ   Токмацького району  (Україна, Запорізька область).Удосконалення професійної компетентності педагогів як умова ефективної роботи школи.  
  15. Пєтков С.В., Запорізька обласна організація вчених (Україна, м. Запоріжжя). Громадяни та громадські організації як основні суб’єкти виборчого процесу в Україні.
  16. Пітерська І.В., Запорізька ЗОШ № 20 екологічного профілю (Україна, м. Запоріжжя). Екологічне виховання як складова громадянського та патріотичного виховання учнів.
  17. Політанська Т.А., Володимирівський навчально-виховний комплекс «школа I-III ступенів» гімназія «Успіх» (Україна, Запорізька область).  Громадянське виховання - чинник формування особистості.
  18. Сібіль О.І.,  Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя).Виховання громадянської позиції учнів в умовах школи відкритої освіти.
  19. Соболенко Ю.П., Запорізький навчально-виховний комплекс №67 Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя).   Музейна педагогіка як засіб формування свідомого громадянина.
  20. Стефанюк С.К., Харківський національний педагогічний університет ім.  Г. Сковориди (Україна, м. Харків), Гура С.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Батько й мати в національній ментальності – визначальні фактори презентації громадської активності людини в майбутньому. 
  21. Супруненко А.Г.,  Вільнянська гімназія «Світоч»  (Україна, Запорізька область). Громадянське виховання школярів на уроках історії в загальноосвітній школі.
  22. Сушко М.В., Будинок дитячої та юнацької творчості Якимівської районної ради (Україна, Запорізька область).  Формування етнонаціональної свідомості на заняттях гуртка.
  23. Тимченко Т.Ю., Запорізький національний технічний університет  (Україна, м. Запоріжжя). Досвід громадянського та патріотичного виховання у загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах. 
  24. Твердохліб О.Д., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя).  Досвід патріотичного виховання у позашкільних навчальних закладах.
  25. Тюріна Н.П., Комунальний заклад «Будинок дитячої творчості» Кам’янсько-Дніпровської районної ради (Україна, Запорізька область). Система роботи з громадянського та патріотичного виховання в краєзнавчих та правознавчих гуртках позашкільного навчального закладу.
  26. Уткіна С.В., Запорізький національний технічний університет  (Україна, м. Запоріжжя). Громадянська освіта як чинник формування особистості громадянина та патріота України у демократичному суспільстві.
  27. Хайруліна О.С., Запорізький навчально-виховний комплекс №109 (Україна, м. Запоріжжя). Запропонуймо дітям жити, а не грати у життя.
  28. Харіна О.І., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Формування морально-естетичних ідеалів школярів на уроках позакласного читання.
  29. Хіжняк Ю.М.Центр  творчості дітей та юнацтва Жовтневого району (Україна,  м. Запоріжжя). Формування особистісної позиції в громадянському суспільстві у вихованців гуртка «Лідер».
  30. Чепель Р.В., Чапаєвський НВК Пологівського району  (Україна, Запорізька область). Досвід громадянського та патріотичного виховання у Чапаєвському НВК.
  31. Чернова О.В. Приморський районний центр дитячої та юнацької  творчості (Україна, Запорізька область). Місія педагогів – виховувати патріотів.
  32. Шаповал В.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Застосування методу проектів, як один із аспектів патріотичного виховання школярів.
  33. Шеховцова Л.І., Барліт А.Ю. Запорізький національний університет  (Україна, м. Запоріжжя). Кримінальна відповідальність як одна із гарантій дотримання права на освіту.
  34. Шкарупило Д.Ю., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя).  Громадянська освіта як чинник формування особистості громадянина та патріота України у демократичному суспільстві.
  35. Шконда М.А., Стариковська О.О.,  Обласний центр патріотичного виховання молоді (Україна, м. Запоріжжя). Організація та проведення уроків мужності щодо вшанування учасників АТО на сході України.
  36. Шолойко Т.О., Бердянська загальноосвітня школа № 20 (Україна, м. Бердянськ). Досвід громадянського та патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. 
  37. Barlit O.O., ZOIPPO, Barlit A.Y., ZNU (Ukraine, Zaporizhzhya).  The problem of bullying in educational environment as one of the main obstacles of the educational system in personal development of a conscious Ukrainian citizen.

5 комментариев:

  1. Спасибо за полезную информацию, очень много для себя взяла на заметку. Патриотическое воспитание необходим для наших воспитанникам.

    ОтветитьУдалить
  2. Могілевська В. М." Предметно-розвивальне середовище позашкільного закладу як осередок громадянсько-патріотичного виховання дітей." Полезный материал. Спасибо автору!

    ОтветитьУдалить
  3. Орлова О.Г. "Система громадянсько-патріотичного виховання у позашкільному закладі" Содержательная информация для внешкольников.Спасибо!

    ОтветитьУдалить
  4. Вдячна колегам за роботу над питаннями патріотичного виховання молоді.На мою думку, тема патріотичного виховання, піднята на конференції, є дуже актуальною, важливою у педагогічному процесі формування особистості. Я впевнена, що ми, педагоги, спільними зусиллями виховаємо справжнього громадянина України.

    ОтветитьУдалить
  5. Публикация Твердохлиб О.Д. актуальна. Ценна тем, что содержит практические рекомендации для организации патриотической воспитательной работы среди не только школьной, но и студенческой молодежи.

    ОтветитьУдалить