Тези А-К

  1. Арабаджиєв Д.Ю.,  Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Моніторинг громадянської ідентичності та компетентності родових суб’єктів освітнього простору регіону як детермінанта становлення громадянської та політичної соціалізації.
  2. Армаш Н.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Зв’язок людини і держави як основа публічної служби.
  3. Бедюх Л.В.,  Веселівська районна різнопрофільна гімназія (Україна, Запорізька область). Досвід громадянського та патріотичного виховання у загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладах.
  4. Бекдамирова Л. З., Запорізький національний технічний університет  (Україна, м. Запоріжжя). Громадянська освіта та патріотичне виховання у школі.
  5. Белименко В.А.,  Приморська спеціалізована школа  з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів. (Україна, м. Запоріжжя). Досвід громадянського та патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах.
  6. Бикова Т.Б., Запорізький педагогічний коледж (Україна, м. Запоріжжя). З досвіду патріотичного виховання студентської молоді Запорізького педагогічного коледжу. 
  7. Богомолова Н.М., Мальований М.М., Пашков В.В., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  (Україна, м. Запоріжжя). Правові засади формування громадянської ідентичності учасників навчально-виховного процесу у полікультурному регіоні.
  8. Болкова З.В., Запорізький загальноосвітній навчальний комплекс №19. (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток громадських якостей учнів в рамках дитячо-юнацької організації «Республіка Мрія».
  9. Боровик Ю.А., Запорізький коледж радіоелектроніки (Україна, м. Запоріжжя). Досвід впровадження громадянської освіти у виховний процес Запорізького коледжу радіоелектроніки.
  10. Вєнцева Н.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ).  Практична складова як засіб громадянського виховання в системі професійної підготовки студента-історика в Україні в 1917-1920 рр.
  11. Воєвода Н.О., Соколівський НВК Вільнянського району   (Україна, Запорізька область). Досвід громадянського та патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах.
  12. Воронін Ю.Г., Пологівський колегіум №1 (Україна, Запорізька область).Виховання патріотичних почуттів учнів. 
  13. Голдобіна К.Б., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Патріотичне виховання школярів засобами позашкільної освіти: від теорії до практики. 
  14. Голованова Т.П., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Теоретичні та практичні аспекти патріотичного виховання студентів.
  15. Головченко О.М., Бердянська загальноосвітня школа  №1  ради (Україна, Запорізька область). Досвід громадянського та патріотичного виховання Бердянської загальноосвітньої школи №1.
  16. Голубєва Н.І., Запорізький обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою «Захисник» (Україна, м. Запоріжжя).Реалізація патріотичного виховання через навчальний процес на прикладі ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою.
  17. Гончаренко О.М., Хортицький національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр (Україна, м. Запоріжжя). Формування особистості громадянина та патріота України в навчальних закладах.
  18. Горпинич Л.О., Гуляйпільский районний центр дитячої та юнацької творчості (Україна, м. Запоріжжя). Патріотичне виховання у позашкільному навчальному закладі.
  19. Горшкова О.Г., Заруба С.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Сутність громадянського виховання сучасної молоді.
  20. Гура С.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Портал «ЗапоВікі» як допомога в професійному зростанні та творчій самореалізації педагогів з основ християнської культури.
  21. Дашковська О. А., Василівський Центр дитячої та юнацької творчості і туризму  (Україна, Запорізька область). Патріотичне виховання як напрямок роботи центру дитячої та юнацької творчості і туризму. 
  22. Демиденко С.В., Центр дитячої та юнацької творчості імені В. Гнаровської (Україна, Запорізька область, м. Вільнянськ). Дієва  Дієва система громадянського та національно-патріотичного виховання засобами театрального мистецтва   (з досвіду роботи народного художнього колективу театр-студії «Бемс»).
  23. Дємєхіна О.І., Клуб юних моряків «Екватор» з флотилією (Україна, м. Енергодар).  Досвід громадянського та патріотичного виховання в клубі юних моряків «Екватор» з флотилією м. Енергодар.
  24. Ельцова Л.Ф., Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» Институт повышения квалификации по Северо-Казахстанской области» (Казахстан, г. Петропавловск).  Воспитание гражданина-патриота на местном краеведческом материале.
  25. Житник О.І., Михайлівська загальноосвітня школа  №3  (Україна, Запорізька область). Музей Віктора Гнідого як осередок патріотичного виховання Михайлівської школи №3.
  26. Жойд О.В., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Курс історії України в сучасних школах як фактор формування національної свідомості учнів. 
  27. Жукова Л. Й., Центр творчості дітей та юнацтва Жовтневого району (Україна, м. Запоріжжя). Центр творчості дітей та юнацтва як острів виховання та формування громадянина України.
  28. Замотай К.В., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Проблема громадянсько-патріотичного виховання школярів.
  29. Зоря Ю.М., Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників (Україна, м. Черкаси).  Патріотичне виховання учнівської молоді: сутність і структура.
  30. Інденко Т.В., Запорізький обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді (Україна, м. Запоріжжя).Виховний потенціал позашкільних еколого-натуралістичних закладів у становленні сучасного громадянина. 
  31. Каменєва Т.В., КЗ «Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Січовий колегіум» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя).  Досвід громадянського виховання в загальноосвітніх навчальних закладах.
  32. Корицький В.Г., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Патріотичне виховання школярів.
  33. Костікова Н.В., Коваленко І.І., Центру туристське-краєзнавчої творчості учнівської молоді (Україна, м. Мелітополь). Практичні аспекти досвіду громадянсько-патріотичного виховання в позашкільному навчальному закладі.
  34. Кулик Л.І.,  Запорізький центр козацького військово-патріотичного виховання «Школа Джур»  (Україна, м. Запоріжжя). Громадянське та військово-патріотичне виховання в системі роботи запорізького центру козацького військово-патріотичного виховання «Школа ДЖУР».
  35. Кулініч О.П., Запорізька спеціалізована школа № 40 з поглибленим вивченням англійської мови (Україна, м. Запоріжжя).  Виховання громадянськості як інтегрованої якості особистості в умовах діяльності шкільного євро клубу. 
  36. Курманська В.А., Мала академія наук учнівської молоді м. Мелітополь (Україна, Запорізька область). Формування активної громадянської та патріотичної позиції учнівської молоді у позашкільному навчальному закладі.
  37. Лопатюк К.В., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 (Україна, м. Мелітополь). . Національно-патріотичне виховання особистості в сучасних умовах  (з досвіду роботи загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 Мелітопольської міської ради Запорізької області).
  38. Лукашенко І.М., Курносенко О.В., Бабенко С.Б.,  Центр естетичного виховання Хортицького району (Україна, м. Запоріжжя). Місце громадянської освіти у програмах розвитку центру естетичного виховання Хортицького району.
  39. Любомирський К.В.,  Центр  творчості дітей та юнацтва Жовтневого району (Україна, м. Запоріжжя).  Формування громадянина і патріота в умовах малої батьківщини.

17 комментариев:

  1. Взаємодія Кушугумського НВК "Інтелект" та селищної громади на підставі партнерських стосунків (практичний досвід)
    https://drive.google.com/file/d/0B07ZBkS2AXqPWnVXblgtY2ZHeG8/view?usp=sharing
    https://drive.google.com/file/d/0B07ZBkS2AXqPMFYwMmh1dFlqb2c/view?usp=sharing

    ОтветитьУдалить
  2. Громадянська освіта та патріотичне виховання є актуальними напрямками освіти не тільки для молоді, а і для людей старшого віку, особливо в той час, коли Україна стоїть на порозі громадянської війни.
    Людям, із активною громадянською позицією, які здатні до самостійного осмислення подій не буде заважати ворожа пропаганда. Такі особистості формують навколо себе психологічно здорове середовище, що сприяє якнайкращому розвитку країни.

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  4. В статье Воронина Ю.Г. очень чётко сформулирована мысль о патриотическом воспитании. Статья довольно содержательна и своевременна в наше сложное время.

    ОтветитьУдалить
  5. Прочитала материал Глобиной К.Б. "Патриотичне виховання школярів засобами позашкільної освіти". Актуальный материал. Не часто встречается информация по внешкольникам. Спасибо автору!

    ОтветитьУдалить
  6. Данный материал очень полезен для моей работы. Спасибо автору.

    ОтветитьУдалить
  7. Полностью согласен, статья Соболенко Ю.П.очень своевременна и актуальна. Полностью поддерживаю мысль о необходимости сохранности и приумножении музейных ценностей.

    ОтветитьУдалить
  8. Статью можно в дальнейшем использовать как методическое пособие в работе.

    ОтветитьУдалить
  9. ознакомился сматериалами остался очень доволен подачей тем и проблем которые здесь подаются

    ОтветитьУдалить
  10. Досвід показує, що патріотичне виховання є складовою розвитку особистості, а тому його необхідно проводити систематично, цілеспрямовано й наполегливо в навчально-виховному процесі.

    ОтветитьУдалить
  11. Статтю Вороніна Ю.Г. можно коротко охарактеризувати словами класика: "Можна все на світі вибирати сину, вибирати не можна тільки Батьківщину."

    ОтветитьУдалить
  12. До статті "Патріотичне виховання в позашкільних навчаиьних закладах" Горпинич Л.О. Дуже актуальна стаття в епоху сьогодення. Використовую в роботі з вихованцями. Дякую Вам.

    ОтветитьУдалить
  13. В статті Лопатюк К.В.,Національно-патріотичне виховання особистості в сучасних умовах " привернуло увагу гасло воїнів -учасників АТО "Ніхто, крім нас " Це- справжній девіз сьогодення .І не лише для педагогів , школярів , а й для всіх свідомих громадян- патріотів України. Дякую.

    ОтветитьУдалить
  14. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  15. тема патріотичного виховання є особливо актуальною у такий складний для нашої країни час. Виховати справжнього патріота своєї Батьківщини-головне завдання вчителя.

    ОтветитьУдалить
  16. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  17. Патріотичне виховання за відсутності правової держави - майже сизифів труд. Всі зусилля вчителів розбиваються об реальність, з якою стикаються учні по закінченню школи. Мої учні , що писали чудові твори про любов до Батьківщини, нажаль виховують своїх дітей за кордоном...

    ОтветитьУдалить